SJUKSTUGA

I fredags nar jag kom hem fran jobbet sa borjade det sma-bubbla i magen och pa lordag morgon hade jag officiellt  resesjukdomen Montezuma's Revenge. Fy fan inte va kul. Hela sondagen blev det sangen och toan varannan timme. Och pa mandag sa kunde jag inte ens ga till jobbet. Istallet for jag till doktorn och fick antibotika- 800 kr senare. Fy va dyrt det ar att ga till lakaen har i USA. 
 
Idag bojar det kannas lite battre men inte riktigt 100. Det hjalper ju inte heller att det ar 35 grader stekhett - ingen aircondition i bilen och ingen flaktande vind ute. Det kanns som om det ar 100 grader varmt, jag klagar inte om jag har pool och strand man kan ligga och steka vid men nar man behover fa saker gjort pa garden och hunden vill leka. Da ar det inte sa kul - hade kunnat vara 10 grader svalare tycker jag.
 
Idag pa jobbet sa kom Christine (agaren) upp till mig och bad mig se henne i hennes kontor. Ojoj, tankte jag, hon brukar inte vilja se ens sa ofta. Undra va man gjort nu. Tydligen vill dom ha mig pa nat nytt projekt dar 3 stycken fran vart foretag ake pa en foretags resa i en vecka till Indiana. Soderut. Oj, spannande. De andra tva ar Kim (delagare) och Jennifer (min supervisor) - tydligen va det Kim som hade rekommenderat mig. Det ar kul for jag lar mig sa mycket och far gora sa mycket nya saker hela tiden. Ibland sa ju jobbet lite tungt och jobbigt men om man envisas sa hander det grejjer ibland! Kul att dom ser potential i mig.
 
Har fortfarande inte listat ut hur man lagger ut bilder - jag ladda upp bilden men sen nar den ar klar sa finns det inte bland mina bilder. Mina bilder ar runt 5mb stora och det star att 8mb ar max sa jag fattar ingenting. 
 
Imorgon ar vi lediga - sa da blir det nog mest sangen for min del och vilande.
 
Om en manad kommer pappa och Rose!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

usch för att må sådär, hoppas du är bättre nu! kanske lite jobbigt med så varmt då man e sjuk, annars är det ju skönt då man kan bada. näe det är inte billigt med sjukvård i usa, nej hujja. krya på dig nu gumman. kram.

2012-07-04 @ 20:32:50
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0