2012- Nytt ar, nya utmaningar!

Da var det dags for ett helt nytt ar, nya utmaningar och nya aventyr! 2012 ar fullspackat med harligheter:

 

27:e Januari: Ryan och jag firar 5-ars Brollopsdag!

4:e April: Ryan fyller 34 ar.

27:e Maj: Jag fyller 29 ar.

Juni: 1 veckas semester till Conzumel, Mexico

Augusti: Pappa, Rose, brorsor och systerson kommer pa besok.

Oktober: Ryan och jag firar 10 ar tillsammans!

 

Dessutom blev jag kallad till mote av foretagets agare pa eftermiddagen idag. Jag har blivit forflyttad till en helt ny avdelning, ett helt nytt kontrakt som vi fatt pa jobbet. Sa nu ska vi lara oss HELT NYA saker, med borjan imorgon! Spannande! Och tillbaka till heltid ocksa!

 

Sa det ser ut som om 2012 kommer bli ett bra ar!!!

 

Mitt nyarslofte for 2012: fokusera pa familj och hus!

 

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0