Medium!

Ikvall traffade jag upp Maria & Robin pa en bar som heter Big Dog. Pa onsdag ar det namligen en "spa kvinna" som kommer och sitter i ett horn och man kan skriva upp sig pa en lista och sa far man ga och prata med henne. Det kostar 7kr/minuten. Jag gick och pratade med henne (ni som kanner mig vet ju hur jag alskar sant har - svammel som min far skulle saga - men jag har arvt det av min mor).
 
Har ar lite grejjor som hon sa:
 
* Januari & Februari kommer bli utmanande for mig, men ett "bra utmanande" och aven om jag kanner att det ar tufft sa kommer resultatet bli battre an vad jag kunnat rakna med. Möjligheter (opportunities) kommer att infinna sig och jag bor ta vara pa varendaste en.(Tidigare idag lamnade jag in en ansokan om att bli manager for Lia Sophia)
 
* Ett brollop ar pa G (min van Robyn ska gifta sig i sommar)
 
Jag ar frustrerad pa jobbet, och pa upper management och kanner att jag jobbar for 2 personer. For mycket ansvar och jag har i tankarna att lamna jobbet (For nagon vecka sedan blev jag tilldelad ytterligare ansvar eftersom jag hade mitt "ansvar omrade" under kontroll och sa "rent" och min chef ville att jag skulle ta over min del av min kollegas ansvarsomrade)
 
Min far ar en smart man och min mor ar lite tuffare runt kanterna "rough around the edges). (Ratt sa bra beskrivning om pappa och om hur min mor var)
 
*Jag blir deprimerad pa vintern och spa tanten föreslog att jag borjade ata Vitamin D (alla som kanner mig vet att jag far vinterdepressioner varje ar)
 
*Jag forsoker bli med barn men hon sa att jag inte ska stressa- det kommer inte handa pa en endaste gang utan senare nasta ar - mer till hosten! (.....)
 
Ryan kommer bli uppmarksammad pa hans jobb (Ryan blev preics befodrad till manager)
 
Det var lite av det jag kommer ihag.. tyckte det var riktigt bra!
 
Om ni kommer forbi i sommar kan vi dra forbi spatanten!

Kommentarer
Postat av: Miii

åh vad fränt! sånt e ju alltid kul att höra, har aldrig gjort det själv men skulle vilja! :) Ja då var det ju en del som stämde in på dig! Det stämde ju helt klart det där om dina föräldrar också :) Kram!

2012-12-21 @ 19:20:57
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0