Efter en lang dag.

slappar med chocklad och en ol i sangen!!!  Idag, 1:a December, var en riktigt handelsfylld och rolig dag. Jag hade anmalt mitt Lia Sophia foretag till en "Vendor & Craft show" i West Allis. Ryan var tvungen att jobba sa jag fick aka sjalv och satta upp mina grejor. Det var jatteroligt, en massa trevligt folk jag traffade och fick lite smycken salt + 2 partien bokade. Och sa traffade jag en ny van ocksa! Ryan kom drygt en timme efter det borjat, Susi & Ryans mormor kom forbi och sen min agare och hennes mamma och Maria. En lyckad tillstallning! 
 
 
Efterat for jag och Ryan och sag Twilight Breaking Dawn Part 2. Det blev drinkar och mat! MYSIGT! 
 
Har har vi inte riktigt fatt sno an. Idag var det saket runt 12-15 grader! Harligt!!!
 
Imorgon ska Ryan jobba nagra timmar pa morgonen och sen ska vi ivag och handla lite juligt att satta pa framsidan av garden! Vart kvarter ar sa fint, dom verkkligen pyntar upp pa julen utanfor husen. Far ta Kaya med mig nan kvall och ga och knappa kort!
 
Alskar julen, sa himla mysigt med julafton! Ska satta upp mina fina julgran i ar. Forra aret satte vi inte upp den eftersom Kaya var sa liten! 
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miii

vad kul att du fick sålt en del! :) jo visst är det mysigt med julen som närmar sig! allt pynt och lyktor och stjärnor. mysmysmys. vi var och köpte en tätare gran idag så nu har vi en snygg gran!! :) puss.

2012-12-02 @ 19:25:15
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0