Helgen!

Den har helgen hann vi faktiskt med en hel del masta jag saga! I fredags for vi ner och kolla pa Lauren's examens project! Hon tar examen nu i Maj med inrikting fotografering sa hon hade aterskapat hennes farmor och farfars vardagsrums vagg. Jattehaftigt var det. Hon kallade det for: What once was, What continues to be. Och att minnen fran de som gatt bort alltid finns kvar i foton som vi har tagit. Valdigt inspirerande! Mycket bra tyckte jag!! Efterat gick vi ut med Deanna som var i stan och drinkade lite! Himla mysigt att bara ga ut och surra!

 

Pa lordag gjorde vi en massa arenden och var ute med Kaya pa bakgarden. Det var jatteharligt vader sa vi sag till att ta till vara pa dagen. Idag sa tog vi ut Kaya i skogen pa en promenad och sen har jag donat  i koket!  Har antligen tagit ner tapet i koket och borjat malat! Har aven overtalat Ryan till att mala koksluckorna vita!! Jippi! Vad fint det kommer bli! Har glomt bort hur himla kul det ar att pyssla pa hemma, mala och dona!

 

Nu vantar en ny jobbarvecka och fredag + lordag har jag Lia Sophia Partyn!!

 

Bjuder pa lite bilder av helgen som gatt!

 

Detta ar Lauren's examens projekt; Laurens farmor ar inte dar pa riktigt. Det ar en bild som hon har forstorat upp ! Det ser verkligen ut som hennes farmor sitter precis dar bredvid henne!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0