Frisbee Drottningen Kaya!

Underbara skona Fredag!!! Det tycker vi om. Jag och Ryan tittade precis pa en bra film: Immortals. Action action om man nu tycker om det! Jag tyckte da den var jattebra. Om ni sett Clash of The Titans sa var den har mycket battre!

 

 

Nu sitter jag har och vantar pa att jobbartavlingen ska dela med sig vem som vann IPAD2, Blackberry Notebook och 250 dollar presentkort. Spannande! Skulle vara kul och vinna en av de priserna!

 

Jag har aven hittat en ny kompis, Jessie fran Venezuela. Typiskt mig att bekanta mig med personer fran skumma stallen. Jag var namligen och handlade mat pa Pick N Save da det var en sot liten tjej som stod och marknadsforde alkohol, Black Dress Vodka. Ja men alokohol tycker vi val om, sa jag gick och smakade lite och borjade surra med tjejjen. Det hela slutade med att vi utbytte nummer och tidigare i veckan traffades vi pa kaffe i 4 timmar pa Mayfair Mall. Hon har ocksa traffat en kille har i Milwaukee och gift sig och flyttat hit. Supersot tjej! Vi ska borja trana tillsammans sa det kommer bli toppen bra!

 

Annars sa ar det baby Kaya som tar upp mest av var tid.  Hon ar var Frisbee Drottning. Har ni nagonsin sett en hund bara runt pa 5 frisbees?

 

 

Tittut sager Kaya!  Hej da sager vi!

 

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Och kommer du ihåg hur orolig du var över om du skulle få några vänner att umgås med där borta. Det har ju inte varit några problem!

2012-04-17 @ 07:42:54
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0