Film Tips!

Har kommer lite film tips om ni ar sugna pa bra filmer:

Dream House

Bra story, spannande! Oforutsagbar, inte alls som alla andra "Haunted Houses" filmer. Bra skadespelare.


Real Steel

Bra action film, framforallt om ni tycker Hugh Jackman ar en hottie! Vilket jag gor! Bra budskap och "ma bra film".


Warrior

Detta var en film jag inte trodde jag skulle gilla alls, ar inte sa mycket for boxning eller stort Rocky Fan. Men jag laste alla rekommendationer om den har filmen och blev nyfiken. Annorlunda film och blev mycket glatt overraskad. Det har ar en bra story, bra skadespelare och starkt slut!


Ja det var det! Nagon annan som har na bra filmer att rekommendera??




Kommentarer
Postat av: Miii

Vad kul med filmtips :) den första har vi sett, den var bra!! den andra har jag inte sett, men kanske kan göra det nån dag då om den var bra. Warrior har jag också hört massa som tyckte var bra så den måste vi bara se, tror vi har den hemma till o med :) Hmm, filmtips...Julias Eyes tyckte jag var bra, The beaver var speciell men bra, The double en action thriller. Ja finns säkert fler men kommer inte på nu :) kram!

2012-04-02 @ 19:30:55
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0