Marre rekommenderar

Jag sag precis en jattebra film som jag inte alls hort mycket om, eller sett reklam om. Jag sag en trailer och ville jattegarna se den eftersom Christina Aguilera och Cher var med. Den paminde om en mix mellan Moulin Rouge och Coyote Ugly och jag ALSKADE den! Dock rekommenderar jag den nog framst for tjejjer och kanske se den med dina tjejkompisar och inte pojkvannen. Ryan skulle nog inte ha tyckt om den alls men jag tyckte den var jattebra! Underhallande, bra musik, romantisk, mysig, rolig, glad och lattsam... allt sant dar som jag tycker om. Sjalvklart var den forustparbar och allt det dar, men vad gor det? Jag ger den 3.5 av 5 poang!

 

Story:
A smalltown girl from Iowa, Ali (Christina Aguilera) travels to Los Angeles to make her fame and fortune as a singer and dancer. There, she discovers the Burlesque Theater run by the veteran Tess (Cher), a place where girls can strut their stuff on stage to entertain the club's patronage. With the help of the club's hunky bartender Jack (Cam Gigandet) and the theater's stage manager (Stanley Tucci), Ali goes from being a cocktail waitress to being on stage belting out songs with her amazing voice.



 


Kommentarer
Postat av: Miii

ja, åh den måste jag se, men får se den själv då om det inte är nå för Adam :) kram gumman

2011-09-07 @ 09:09:28
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Den har jag tänkt se så det var bra med en recension från dig. Kram.

2011-09-08 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0