Lamna tillbaka!

Efter lite efterankande for jag tillbaka med dom forsta skorna (haller med dig Mii) och for samma pris fick jag istallet; 2 leggings, 1 troja samt 2 linnen. Inte illa det heller! Kande att det var battre vart for mina pengar! Idag spelar Carter fotbolls turnering har vid oss sa jag cyklade och kikade lite i formiddags, dock sa kom jag lite sent och hann bara se 10 minuter. Hehe. Men sa vann dom och ska spela finalen om drygt 2 timmar sa da ska jag och Ryan dit och kolla.

 

Vi pratade dessutom med Susi och Franz som ar pa besok hos hunduppfodaren (Katia) idag. Morgonen borjade med att jag och Ryan har letat olika valpskolor for Kaya. Vi har hittat 2 som vi ska undersoka mera till veckan, men i slutet pa nasta vecka ska vi signa upp henne for valpskola! Och efter valpskola blir det bastranings kurs! Sen nastan direkt efter vi kollat upp det sa far jag ett email fran Katia:

 

"It all went really well! Your parents are sooo sweet!  Ekaya has only slept and snuggled.  I am pleased to have found such nice people for my baby!! Love Regards, Katia"


Sa vi antog att Susi och Franz redan hade varit och halsat pa. Vi ringde pa direkten och mycket riktigt sa kom dom precis tillbaka till hotellet och OJ vad dom var exalterade over var lilla Ekaya. Dom sa att hon var jattegosig, dom hade lagt hon pa brostet och da krop hon upp och somnade over axeln och hon var jattelugn och jattefin! Och dom var jatte jatte glada over att fatt traffa henne och dom tyckte att hund uppfodaren ar jattebra! Vi kan knappt vanta, bara 2,5 vecka kvar!

 

Igar for vi pa middag hemma hos Tracy vilket var jatteroligt. Vi pratade gamla minnen. Pa torsdag har jag bjudit hem Ulrika och Jenny pa middag. Det ska bli jatte trevligt!

 

Sa nu haller jag pa att stada!

 

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Miii

aha så du kände också så, ja men gud vad mycket annat du fick för de skorna :) perfekt juh! Åh det är inte så länge kvar nu, spännande. bra att ni har fixat och kollat upp lite lärningsskolor till henne, så hon blir en toppen fin och duktig hund! :) Kram på dig!!

2011-09-11 @ 21:36:36
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0