Helg!

Ah va skont med helg! Det blev en kort vecka eftersom jag bara jobbade tisdag-fredag. Danne fyllde 30 ar pa sondag. STORT GRATTIS! Peter fyllde 29 ar i onsdags!! Idag efter jobbet for jag ivag pa en liten shopping runda till Kohls, hittade 2 snygga trojor, en kortarmad top och 2 par skor! Hmm undra om man skulle idas fota! Ryan fick sig 2 nya skjortor ocksa.

 

Har hittade jag mina trojor!!!

 

 

Hmmm vet inte riktigt om jag gillar dom har skorna, vad tycks?? Dom ar grymt skona - men jag far flashbacks fran mitt forsta Au Pair ar med Tove - som larde mig tycka om smala klackar.......

Imorgon har jag ett Lia Sophia Party pa formiddagen och pa kvallen ar vi bjudna pa middag hemma hos Tracy. Jenny och Ulrika fran Sverige ar och halsar pa. Jenny ar en av deras au pairer. Sen pa sondag ska vi mest troligt ringa och prata med Susi och Franz som ar pa besok hos hund uppfodaren och ska umgas lite med var lilla Kaya.

 

Och sen nasta fredag har jag ett Lia Sophia Party i Madison hos en svensk tjej, Eva, sa da sover jag over dar. Ryan ska ut och fiska med nagra killar fran jobbet hela lordagen och jag kanske far forbi en svang pa jobb picknicken som dom har da.

 

Nedrakning tills vi far Kaya: 19 dagar! Usch det kanns ju som en helg EVIGHET!

 

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Miii

snygga kläder gumman! och snygga skor :) gillar det andra paret mer än de första men de första paret är väldigt populära nu men jag har inte riktigt fastnat för sånna ännu, men skor är alltid skoj att köpa juh :) fiiiin du är med locki håret! PUSS miss you

2011-09-10 @ 22:43:16
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Så sjuuukt fina kläder och skor! =) Jag vill också shoppa.. hihi!



Det kommer gå fort ska du se.. snart får ni mysa och busa med lill valpen! =)

2011-09-11 @ 21:01:20
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0