Handelserik semester!

Jag och Ryan har inte ens varit pa var semester i 24 timmar och detta har redan hant: storm, stora trad som fallit pa vagar eller gatt av, el kablar som ramlat ner pa vagarna eller exploderat mitt i vagen, amulanser och en trasig bat. Ni far en riktig uppdatering nar jag kommer hem pa mandag.


Men det basta av allt, pa vagen hit runt 9 pa kvallen kom jag och Ryan pa ett namn till varan lilla valp. Och tack alla som kom med utmarkta namn forslag! Dom var mycket bra!

Vi kom pa ett jattefint namn som vi ska dopa henne till: Ekaya kommer det sta pa pappret men vi kommer kalla henne for Kaya.  Kaya Klagmann.. ah va fint!  Det ar grekiskt och betyder "Earth".

Kram


Kommentarer
Postat av: Miii

ja men de vart ju en fint namn! Kaya :) bra med kort namn och fint var de. kram

2011-09-03 @ 21:53:39
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0