Host med Baby Kaya!

Vi har haft en ratt sa harlig host har i Milwaukee - en av anledningarna till att jag trivs sa bra har i USA ar att hosten ar varmare langre pa aret. Vi har haft runt 15-20 grader och inge sno an pa langa vagar. Fina fina host farger har borjat ploppa fram. Kaya har avklarat sin forsta valp kurs (6 veckor) och paborjar nasta kurs - puppy advance i slutet pa November. Hon ar sa himla duktig och smart. Vi har funderat pa att kopa en film kamera sa vi kan filma henne innan hon blir alldeles for stor!!!

 

Annars hander val inte sa mycket. Vi ska ut pa "couples date" nasta onsdag. Nagra par som ska ut och ata middag. Pa torsdag har jag ett "Candlelite party" har hemma hos mig. Sa himla skont denna helg for jag har absolut inga planer sa det blir att spendera hela langa harliga helgen med Ryan och Kaya. Forra 2 helgerna har vi ju haft full rulle med party och gaster. Sa det ska bli extra skont med en ledig helg!

 

Hoppas ni alla far en bra helg! Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0