Birthday Celebration!

Jag hade VARLDENS basta fodelsdag! Kvallen borjade forst med middag pa Sabor tillsammans med Susi och Franz. Sa sjukt gott. Alskar Sabor, for det ar sa annorlunda, mer av en mat upplevelse och maten ar sa innibombens god! Alla far varsitt kort, en sida ar rod och den andra gron. Forst gar man till salladsbaren, som ar Milwaukees BASTA salladsbar, och sen far man varsittt kort. Pa ena sidan ar kortet gront och pa andra sian ar kortet rott. Har man sitt kort pa den grona sidan, ja da kommer dom minsann med mat pa en pinne, nygrillat kott och det ar olika slags kott. Chicken, Topp Sirloin, Lamb, Tenderloin, Sausage, Tenderloin wrapped in Bacon... Och dom slutar inte komma med mat forrans man vander kortet till den roda sidan. mmmmm det var svart att halla sig disiplinerad sa man inte at alltfor mycket mat. 

Efter middagen sa slappte Franz & Susi av oss pa en bar, "Old German Beer Hall" dar vi traffade upp med alla mina kompisar.

Och jag fick en massa fina presenter!!!!!!!

Av Ryan fick jag 4 Katy Perry biljetter. Av Ryans foraldrar fick jag en liten korg med smatt o gott sasom makeup som jag onskat mig, drick choklads pulver, present kort till Body Shop. Av Maria fick jag en klanning, skor och makeup. Av Deanna fick jag samma makeup som Maria, for jag hade surrat om det jattelange sa da hade bada tva kopa samma.. hehe. Far byta ut den enas mot nat annat. Av Robin fick jag ett presentkort till Target. Och av Brian & Kerry fick jag ocksa ett presentkort. Tidigare i veckan fick jag ett paket fran pappa ocksa med godsaker fran Sverige!

Hade verkligen en underbar fodelsedag.








BIRTHDAY PICTURES!!!

Birthday Girl


Ryan & Jag pa Sabor


Shotskii!!!



Our favorite couple Brian & Kerri that came down all the way from Green Bay!



My girls


Dancing queen!




Kommentarer
Postat av: Annika

Hipp hipp hurra för Marre på sin födelseda!!! Kram Annika med familj :-)

2011-05-29 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0