30-arsfest (2013)

Okej mina vanner - har kommer en officiell inbjudan till min 30-ars fest som jag har tankt halla har i vart hus sommaren 2013. Datum aterkommer jag med. Men jag tankte att jag ger alla en liten forvarning sa dom kan borja spara pengar. Om ni vill/kan komma. Jag forstar ju att alla inte kan aven om dom vill men ni ar alla bjudna. Jag kan tyvarr inte ordna sovplats at ALLA men jag ska forsoka mitt basta for att hitta billiga hotell i omradet for er som ar intresserade!

Jag och Anna D (fran Ostersund -nu Hova) har tankt ha gemensam 30-ars fest. Sen pratade jag med mina Au Pair brudar och vi bestamde oss for att sla pa stort- Au Pair Reunion. Det var lite over 10 ar sen som vi var Au Pairer. AH GUD va lange sen! Vad gammal jag ar. Sa Tove, Jacqui och Linn kanske ocksa kommer.

Nu har ni hela 2 ar pa er att spara borja spara NU!  Och jag blir inte ledsen om ni inte kan komma, jag forstar att ekonomin inte alltid ar det lattaste och du kommer vara saknad. Men huvudsaken var i alla fall att du vet om att du ar inbjuden! Detta inlagg ar riktat till mina "narmsta" vanner. Jag vet ju inte om det nagon filur som jag inte kanner som laser min blogg.. du dock inte bjuden! HA!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir stort! :o)

2011-05-18 @ 07:40:54
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Miii

ja shit, tänk att vi fyller 30 om inte alltför länge, guuu va hemskt haha :) vill inte alls fylla år längre! ja man hoppas att man kan komma, men jag kan inte lova nånting :) det kanske vankas bröllop för oss där emellan eller omkring då så man vet ju inte, men det är länge kvar så man hinner fundera o planera lite mer tills dess :) men spara pengar måste jag göra hur som heslt nu, huuvva är verkligen pank! men superkul juh att alla Aupairer ville komma och va med, kul för er o träffas igen :) shit 10 år sen? ja guu, de går fort alltså.



Puss o kram på dig gummsan! Love you.

2011-05-18 @ 09:24:21
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh vi ska absolut försöka komma!!!! =)

2011-05-19 @ 19:33:57
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0