Harlig Helg!

Alskar mina helger! Aven om jag hatar att ga upp 7 pa morgonen mandag - fredag sa ALSKAR jag mina helger! I lordags hade jag ett Lia Sophia Party pa dagen, vilket passade bra for Ryan agerade som chauffor at Franz pa formiddagen. Jag hade ett jatteroligt Lia Sophia Party! Sen pa kvallen for vi ut och at middag med Susi & Franz och firade Franz som fyller 60 ar pa Mandag. Alltid lika roligt att ga ut med svarforaldrarna!

Idag ska vi fara pa massa arenden. Vi ska pa Best Buy och kopa nya hem telefoner, en kamera till mig(!!!).  Det ar grejen som ar GRYM med kredit kort. I Sverige vet jag att man forsoker undvika kredit sa mycket som det gar, men om man anvander kredit och vet hur mycket man kan spendera varje manad sa ar det sjukt bra for vi far 1.6% av pengarna tillbaka pa vart kreditkort. Vilket innebar att vi har sparat upp sa mycket pengar sa att vi bokade 4 stycken tur och retur resor till Santa Fe, New Mexico (hade aven kunnat vara 2 tur o retur flyg till Sverige), en kamera och hemtelefon som vi nu kan kopa GRATIS eftersom vi har nog med poang samlat ihop! Det ar ju inte dumt att fa lite tillbaka. Susi och Franz anvande deras poang forra aret och kopte en ny flat screen TV!

Hipp hipp hurra! Ska bli grymt roligt att aka och halsa pa Jamison i New Mexico. Annorlunda stalle att fara till. Vi har pratat om att blandannat rida hast en dag. Langtar som tusan!

Skont och fa komma bort!

Igar innan jag skulle ivag pa mitt Lia Sophia Jobb hande varsta galna grejjen. Mina katter kan vara lite crazy ibland. Jag holl pa att fixa iordning mig i badrummet da jag hor varsta kraschen. "Jaha" tanker jag, nu har dom varit och valt nanting pa golvet. Mer tankte jag inte pa det, fast nagra minuter senare borjade jag tanka: "hmmmm" jag har inte sett Ludwig pa ett tag. Ludwig ar min svarta katt som foljer mig som en hund. Han ar alltid bredvid mig och det var ovanligt att jag inte sett honom pa lange. Moders instinkter kanske hahaha. Men sa i alla fall gar jag runt i huset och letar honom och jag hittar Tiki & Ziggy men ingen Ludwig. Sa jag borjar ropa efter honom och hor ett litet mjau. Sa gar jag in i mitt sovrum och sa hor jag mjau igen. OOOOOOOHHHH sa hittar jag honom sittandes pa toppen av dorren till varat sovrum och han kan inte ta sig ner. Jag forsoker na honom fran golvet men dorren ar for hogt upp sa jag kan inte na honom... och han haller pa att ramla ner sa da springer jag och hamtar en stol och tar ner honom. Forstar inte hur han tog sig upp pa dorren! Galna katt!!!

Det var min harliga helg!! Nasta vecka blir det party i galajen.  Jag ska ut o fira St Patricks day pa tordag, pa fredag ska jag till en jobbarkompis som har Lia Sophia Party med Carla, sa jag ska komma och kolla hur det gar. Pa lordag ska vi pa en hockey match och sen konsert. Och pa mandag ska vi och salsa dansa med Collin & Helena!

KUL vecka att se fram emot!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Miii

joo de var hemskt i helgen för oss men nu är det bättre så de känns jätteskönt. men huvva så rädd man var.. Men du, när vare ni ska till New Mexico? :) gu va härligt för er!!



hihi shit, ja hur tog han sig dit upp på dörren, kan man ju undra om han sen inte visste hur han skulle ta sig ner :P sötkissen.



ja vi får surra till helgen som kommer, måste vi göra :) pussokram gumman.

2011-03-15 @ 22:40:01
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0