En ny vecka...

Sa var det en ny vecka och ny arbetstag! Varfor kanns det alltid som om helgerna gar speedy fast och veckorna saka sakta sakta.  Inte riktigt rattvist eller? Men pa lordag kommer min fina Lauren hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wiii, hon har ju varit bort i 6 hela veckor!  Onskar jag hade nat kul att saga men icket. 

Vara sma sota katter sover ju alltid med oss. Tiki ar en liten "daddy's girl" och kryper alltid ner under tacket mellan mig och Ryan. Hon vill alltid ligga nara Ryan. Men hon tycker inte om nar man lyfter i henne, hon vill sjalv komma. Ludwig ar en "mama boy". Han kommer ALLTID till mig, vart jag an befinner mig. Igar lag han och sov bredvid mig och sa hade jag precis somnat nar jag horde nagra konstiga ljud i morkret.. jag bad Ryan tanda lampan for jag hade mina aningar och det visade sig vara sant. Hittade lite spyklumpar bredvid min kudde.. hehe, tur att jag vaknade sa jag inte lade mitt huvud dar.

Sa kan det ga ibland. Mina sma bebisar!!!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0