Sova sova

Kara Blogg,

klockan ar nu nastan 2 pa morgonen och jag ar KLARVAKEN!!!!!!!!!!  Efter 4 timmars tv-tittande i sangen (med en sovandes Ryan bredvid), 30 minuters vridande och vandande, en pratstund med pappa och nu internetsurfande sa ar jag forfarande klarvaken. Jag kommer vara valdigt valdigt ledsen imorgon bitti klockan 7. Buuuuuu!!!  Men men, det ar ju fredag sa jag far sova lordag och sondag! Jippiiiiiii!!!!!!!!

Annars hander inte sa mycket, som vanligt. Sista 10 dagarna pa jobbet har 12 stycken antingen blivit sparkade/sagt upp sig. Vi ar bara typ 50/60 stycken totalt sa det ar ju en ganska stor procent av oss. Skrammande.

Jag kan inte bestamma mig om jag ska ha langt har eller kort, ska jag klippa kort igen eller spara ut?!  Decisions decisions! Vad tycker ni?!





DECISIONS DECISIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Miii

ååh vad svårt! jag tycker du e så fin i båda :) du ser äldre ut i kort hår men de är jättefint! samtidigt är du supersnygg i långt :P haha! Jag håller på spara mitt nu igen, jag vill ha långt igen! saknar mitt långa hår..

2011-06-11 @ 23:13:10
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja jag håller med Marie, du är jättefin i båda! Svårt =) Jag håller också på att spara ut mitt hår nu.. men det tar tiiiid!



Jag vet inte vad vi ska göra, har inga planer än så länge, vi får se vad som händer =)

Vad ska ni göra i sommar?? Saknar ju dig gumman!

Puss

2011-06-12 @ 14:39:26
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0