Sommaren ar HAR!

YAY finally Summer!  Idag har vi nastan 40 grader har i skuggan!!! VARMT! Jag och Ryan har precis kommit hem fran var Bravado Challenge. 25 kilometer av "hiking, biking and canoeing". Wohooo!!!! Vi startade runt 10.15 och var klara efter drygt 2h 40min. Inte illa! Ska bli spannande att se vilken plats vi fick i ar. Forra aret kom vi pa 117:e plats utav 147 stycken.

GETTING READY!



YAAAAY WE DID IT!!!!



Susi & Franz ar i Tyskland sa ikvall blir det go grillat kott och pommes OCH BEASAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Jag fick varldens bastigaste paket at Miiii!!!! (puss love you gumman!!!!!) Vart sa himla glad! Hade ju fatt en paket fran pappa, Rose & Viktor tidigare med jattebra grejjer (tack tack) och nu fick ett superfint paket med massor av grejjor. Beasas, hamburgedressing, dipsaser, godis och jatte jatte fina armband som hon gjort. Tack bastis! Blev sa himla glad!!!!!!!!!!!! Oj vad jag har saknat Beasas minsann! Min favorit!  Tack gumman! Du ar bast!

Kanske en bonfire ikvall. Ar sa mysigt!

Jaaa och sa ar vi mitt uppe i takrenovering!!!! YAY!




I send you off with my favorite song for the moment!!  PUSS!






Kommentarer
Postat av: Miii

men gud vad hurtiga ni är :) bra jobbat!! och så skönt med varmt o härligt i sommar! Jag hoppas att våran sommar blir jättebra också, nu när man e ledig så pass länge med min lilleplutt :) Jättekul o surra med dig nyss, man blir alltid lika glad! Du e så söt, studsa runt med beasåsen i handen haha! :) Skulle ha skickat fler om du nästan ätit upp den redan hihi :) sötnos!! Puss du e bäst du med!

2011-06-05 @ 23:02:24
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Men shit va fit och vältränad du är! skitsnygg!!! =)

2011-06-08 @ 12:16:41
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0