Resultat!

Da har antligen vart resultat blivit inlagt pa bravadochallenge.org - mer information finns aven for er nyfikna som undrar vad for slags triaton jag och Ryan ger oss in pa varje ar. Idag ar jag helt DOD i min lilla kropp och det gor ont ont ont overallt men det ar SA vart det. Det ar sa himla roligt.

Forra aret kom jag och Ryan pa 117:e plats av totalt 147 stycken lag. Jag var ratt nojd anda, for det var vart allra forsta ar och jag hade ju aldrig suttit i en kanot tidigare. Mitt mal var att inte komma sist. Pinsamt haha!

Tanken var att vi skulle trana garnet i ar - men sa blev det ju inte alls. Nastan mer otranade an forra aret, men vi bestamde oss for att gora det i alla fall. For skojs skull. I ar kom vi pa 95:e plats utav total 173 stycken lag!!! Oj va stolt jag ar over oss!!!!!

Idag ar det annu en harlig dag. Hela helgen var do varmt. Igar kopte jag en ny bikini och lag ute och solade. Idag nar jag kom hem fran jobbet sa ar runt 35 grader igen!

Harliga harliga sommarvader!  Dock onskar jag hade sommarlov - inte alls kul o jobba pa sommaren!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Miii

vad bra jobbat gumman! :) förstår att det känns i kroppen nu att ni varit och motionerat så hårt! men de är bra, då har de gett nått :) gud så skönt och ligga o sola! kommer du vara ledig nått i sommar, asså nån vecka eller så? kram kram

2011-06-07 @ 08:06:12
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0