Huvudvark!

Usch jag har san huvudvark! Det blir nog att sova tidigt ikvall. Idag efter jobbet for jag till Boulder (mitt gamla jobb) for att traffa Maria - skumt att ni aldrig har traffat henne, vi blev ju kompisar efter mitt brollop och hon ar nog en av mina basta vanner - och sa hamnade jag i alla fall i baren. Dar blev jag bjuden pa 2 drinkar! Nar jag kom hem sa hade vi en massa karlar pa garden, dom har antligen borjat pa vart tak. Dom borjade imorse vid halv 8 och dom ar redan fardiga med baksidan. Jattefint blir det.

Igar pa jobbet fick vi varsta chocken. Vi blev alla inkallade till konferensrummet och tydligen sa har vi tappat var storsta klient och i September sa har jobbar vi inte langre for dom. Jag ar valdigt "effected" (berord?) av detta eftersom allt jag har lart mig handlar om denna klient. 9 personer blev sparkade igar och fick lamna jobbet pa direkten. Nagra har varit dar 2-3 ar. Jattelaskigt. Ingen vet vad som kommer handa i September, om man far behalla sina jobb eller inte. Det enda som var lite postivit var att det var inte pagrund utan var prestation som vi tappade klienten, dom ville helt enkelt inte langre outsourca.  Ingen ar saker langre och det ar mycket spanning pa jobbet. Manga behover det har jobbet eftersom annars har dom ingen sjukforsakring.

Pa torsdag lamnar Ziggy oss ocksa. Bade Ryan och jag kande att efter 1 ar sa var det nog med att ta hand om nagons annans katt. Vi tycker att vi har gjort nog nu, det skulle ju bara handla om nagra manader men nu sa kanner vi att Deanna maste ta sitt ansvar for honom. Vi har ju vara egna 2 katter att ha hand om och 3 katter blir mycket. Vi har ocksa bestamt att aldrig blanda vanskap med "business", det blir alltid krangel pa ett eller annat satt sa vi kommer inte ta pa oss nagra andra "tjanster".

Vi har haft valdigt fint vader senaste dagarna. I mandags nar vi var lediga sa var det runt 30 grader!!! Jag och Ryan for ut och cyklade och geocachade.  Vi cyklade runt i cira 16 kilometer och hittade 3 stycken Geocacher!  Sa himla roligt. ALSKAR GEOCACING!!!!!  Mia & Magnus - ni far ta ut oss i Sverige sa tar vi ut er nar ni kommer hit! hehehe!!

Love you all! KRAM


 

Kommentarer
Postat av: Mia

Hhi.. det är så himla kul! =)

Självklart ska vi göra det! Finns en jätterolig cache som vi bara måste få ta er till när ni kommer hit!!!!

2011-06-08 @ 12:12:19
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0