Quality Time

I helgen spenderade jag och Ryan en riktigt kvalitets tid tillsammans. Igar kvall hade vi en romantisk, ateruppliva gamla minnen kvall. Idag bjod Ryan mig pa bio: Harry Potter 3D, sen for vi en svang forbi Brady street och halsade pa Lauren pa Berry Me. Sen for vi till Sam's Club och shoppade infor mitt Lia Sophia Party nasta lordag. Nu ar vi hemma, dricker drinkar och grillar.

 

Det hander en massa spannande saker nu, kanske berattar om nagra manader.. (nej jag ar inte med barn!). Vi ar riktigt lyckliga och spanda infor framtiden.

 

Life is good!

 

Och sa saknar vi Susi som fortfarande i Tyskland. Hon har ju varit dar sen i slutat pa Maj! Franz och Susi har varit ifran varandra i 6 veckor. Vi tror Franz saknar Susi! Tur att vi bor grannar och kan halla varandra sallskap!

 

Imorgon ska jag och Ryan pa vinprovning hos en av mina Lia Sophia vanner. Jag traffar manga vanner genom Lia Sophia. Och just det ja, Lia Sophia blommar for fullt. Jag har ju ett party nasta lordag och jag har redan salt for nastan $400 dollar. Jag hoppas pa ett $1000 - $2000 dollar party! Skulle vara riktigt frant. Jag har runt 10 personer som kommer.

 

Glom inte bort att ni maste bestalla senast nasta fredag!

 

Iiiih ar sa glad!

 

KRAM


Kommentarer
Postat av: Miiii

vad härligt med kvalitets tid tillsammans! det är ju så mysigt :) jag e superglad att du e så lycklig gumman!! Hoppas dina partyn går bra, jag ska kika igen och se vad man kanske ska beställa, om jag har råd dvs :P Man e ju inte så rik då man e mammaledig! Puss

2011-07-24 @ 11:48:30
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh va härligt att spendera tid på tu man hand =)



Det var bara en vanlig sommar marknad, var inte så mycket att se tyvärr!



Ja jag måste bara bestämma mig för vad jag vill ha!!! =) Jag och mamma kommer beställa tillsammans iaf. Puss puss

2011-07-24 @ 20:57:55
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0