Katy Perry Concert!

Oh Yes! Jag visste att jag skulle ha roligt pa Katy Perry konserten men nu ar jag helt i aaaaw av henne. Hon ar sa otroligt vacker och "talented". Har en grym rost och en helt fantastisk personlighet!!!!! SKITGRYM konsert! Insag forst nu hur mycket jag ALSKAR att ga pa konsert.. varsta adrenalin kicken man far juh!!!!!!!!! I torsdag for jag, Lauren, Robin & Maria pa Katy Perry konsert. Hade ju fatt 4 biljetter av Ryan i fodelsedagspresent. Sjalvklara valet var ju naturligtvis Lauren, och sen fyller Maria och Robin ar senare i ar sa det fick bli deras fodelsedagspresenter! Hur grymt grymt grymt som helst!!!!!!!




















Kommentarer
Postat av: Miii

guuu va roligt! :) måste ha varit grymt! ja det är ju så kul med konserter, verkligen! det är en sån känsla! PUSS sötgumman

2011-07-09 @ 20:48:39
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0