Helgen som gatt

I fredags for jag ut med gamla ganget fran Boulder Junction. Det ar farligt att festa med dom for det blir manga, manga shotar. Agarna till Boulder Junction ager en bar som heter Mad Dogs och da blir man alltid bjuden pa shotar. Och eftersom man kanner halften av bartenderna sa blir notan ganska billig ocksa. Fick 2 drinkar och 2 shotar for samma pris som man far en drink hemma i Sverige! Fore Mad Dogs skjutsade Ryan mig och Trisha till Tulip, dar Lauren jobbade. Lauren slutade inte jobba forrans vid 11-tiden sa jag och Trisha hade en mysig kvall med vin och surrade och larde kanna varandra battre. Trisha ar bartender pa Boulder Junction och jag har alltid gillat henne. Men hon har 2 dottrar sa hon gar inte ut lika mycket utan ar hemma med hennes barn och ar en bra mamma. Pa Mad Dogs blev en massa valkanda ansikten: Maria, Carly, Tammy, Joe, Jess C, Angel, Mikey, Kelsey, Erica, Scott... Lauren var chauffor och var inte hemma forrands vid 3.

Pa lordag blev det en riktigt slapp dag. Jag och Ryan grillade och bjod over Franz pa middag. Sen blev det en ganska tidig kvall for mig i alla fall. Idag tittar vi pa fotbolls VM USA- Japan och sen ska vi se film ikvall och bara slappa.

Bara 2 veckor kvar till min stora Lia Sophia party. Jag har redan nastan 10 personer som ska komma och mer blir det. Jag har en massa som vill kopa och sa har jag redan nya party bokade, nastan 5 stycken!!! Ah det ar det mest roliga jobb jag nagonsin haft!!!!!!!!!!!!!!!! Sa kul sa kul!

Fick ni era kataloger?!

Kram kram kram


Kommentarer
Postat av: Miiii

Nej jag har inte fått nån katalog ännu men de kanske kommer? :) ska bli kul o se nya smycken o så! Hoppas partyna går bra och att du får sälja en hel del :) Pussokram! Nu imorron sticker vi på en liten roadtrip yey. hejs!

2011-07-17 @ 23:31:01
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja jag har fått katalogerna, och så sjukt mycket fint det finns!!!! Vill typ beställa allt.. hihi.

Får se hur mycket jag har råd med =)

2011-07-21 @ 22:39:16
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0