Shopping Spree!

En dag till och sen helg! Imorgon kvall funderade jag och Ryan pa att fara och bowla. En av Ryans kusiner bowlar flera ganger i manaden och ibland sa bowlar han har vid oss och fragar alltid om vi ska haka pa men vi har aldrig gjort det sa nu tankte vi att vi minsann maste ut och vara sociala. Pa lordag morgon ska jag och Susi kora till Chicago. Forst ska vi ga pa Ikea och sen har jag ett Lia Sopia party. Skont att slippa kora sjalv. Ar ju ganska langt till Chicago, drygt 1 timme och 45 minuter. Men jag har sagt att jag nog klarar ett party i Chicago i manaden.

Pa sondag ska jag traffa upp med en tjej som ar intresserad av att joina mitt Lia Sophia team och pa mandag ska jag ivag och signa upp en tjej fran mitt jobb som vill joina mitt team! Nice! Foretaget gar framat!

Sen fredagen efter det har jag annu ett party och sen lordagen efter det ett party. Det kommer bli mycket Lia Sophia detta ar har jag en kansla av, men det gor inget. I love it!

Idag efter jobbet for jag och handlade pa Kohl's. Skulle handla en resvaska men hittade HUR MYCKET SNYGGA klader som helst. Allt var typ 50% rabatt och sa hade jag en 30% rabatt utover det. Hittade sjukt snygga klader. Jag kopte ett par heels som kostade typ 60 spann men dom ser ut att kosta typ 1000. Sen kopte jag tva stovlar. Sen kopte jag 2 stycken shorts, typ "dress shorts" som man kan ha nar man ska ut pa krogen ni vet. Och sen hittade jag 2 par "tweed jackets" eller vad det heter som man kan ha typ utanpa ett linne. Sen kopte jag en resvaska ocksa, en liten en som man kan ha nar man aker pa mindre resor och sa anvander jag den till Lia Sophia. Alltihopa gick pa under 1000-lappen.. Alltsa HALLA!!!!!!! Va billigt!





Kommentarer
Postat av: Miii

schyssta kläder gumman :) och billigt som sagt! du lyckas hitta snygga billiga kläder, fusk :P hoppas vi kan höras i helgen! Pussokram

2011-01-14 @ 13:40:23
URL: http://www.miiimary.blogg.se.
Postat av: Mia

Men vilka kap!! =) Shit va jag saknar USAs shopping!



Ha en bra helg sötnos! Puss

2011-01-14 @ 20:59:17
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0