Nu hander det grejor!

Ja nu hander det minsann grejor! Nya aret har kommit och Januari ar nastan over. Och fort gick det minsann?  Vad har hant denna manad?

* Jag har gatt och blivit ett Packer Fan (American Football) GRYMT rolig sport och hejja pa!!!!  Inte lika trakigt som fotboll eller hockey.  Eller basket for den delen.. eller GOLF!  (Sorry golf-alskare....)

* Jag har fatt mitt stora genombrott i Lia Sophia, hade mitt forsta party i fredags med forsaljning pa 10.000 kr. Jag tjanar 30% av det sa det blir ca 3000 kr pa 6 timmar. Inte dalig timpenning! Drygt 500 kr/timmen! 

* Jag har rekryterat en "team member" som kommer jobba under mig.  Behover 2 till och sen kan jag avancera till Manager!

* Pa onsdag ar det var brollopsdag.  4 ar har vi varit gifta minsann!!!  26 Januari 2007.

* Pa torsdag den 4 Februari aker vi till Las Vegas for att bade fira var brollopsdag och samtidigt overraska Lauren som fyller 21.  Det kommer bli brak kalas.  Och dessutom ska vi hejja fram Green Bay Packers som har gatt till SuperBowl.

Det ar mycket Lia Sophia nu men jag mitt mal ar att bli Manager under 2011 och aven "earn" (????) en resa till Punta Cana i Dominikanska Republiken.  Borde bli latt som en platt, behover bara en personlig forsaljning pa 143.000 pa 11 manader!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0