ALL MY WORLDS

Just nu kanner jag mig som om jag lever i 3 valdigt olika varldar - fast pa en och samma gang.  Jag har FIMED-VARLDEN (mitt jobb), LIA SOPHIA VARLDEN (mitt andra jobb), KLAGMANN VALRDEN (aktenskap med man och katter, vanner och mig sjalv-tid). 

Jag ar valdigt forundrad over att jag hinner med allt. Dessutom hander det himla mycket i varje varld. Pa mitt vanliga jobb sa blev jag tillkallad in till cheferna i forrgar och fick reda pa - utan heads up- att jag nu ska fa ett nytt ansvarsomrade. Mitt nuvarande ansvarsomrade fick jag for bara 2 manaders sen men nu vill dom att jag ska ta over en av de storsta och mest lonsamma foretags-kontona som vi har: BLUE CROSS BLUE SHIELDS.  Ar valdigt nervos men samtidigt kanns det ganska hedrande att dom gav det till mig, for jag har inte varit dar speciellt lange och dom kunde ha gett det till nagon annan som varit dar langre.

Pa mitt andra deltids jobb sa for jag och signade upp en ny tjej som ska borja pa mitt team. Hon ar 46 ar, vilket kanns konstigt att jag ar hennes chef! Men det ska bli spannande. Dessutom verkar det som om jag aterigen kommer bli kront till Queen Of Sales for Januari - som var toppen bra manad for mig. Jag har 4 nya partyn i Februari, varav ett ar med Tracy i Whitefish Bay. Det ska bli riktigt spannande, vi far se om jag kan toppa mitt 1600 dollars party!  Tjanade ju drygt 3000 pa 6 timmar.

Och pa hemmafronten sa ar livet toppen. Rakade hitta en cd skiva pa nar jag och Ryan gifte oss, tack till den person som bestamde sig for att filma Ryans ansikte nar jag "walked down the aisle- gick ner for altaret".  Sjukt fint och jag fick tarar i ogonen igen. Vill ni ha en kopia sa hojta till!!!

Pa torsdag bar det antligen av till Vegas. Langtar som tusan bort fran denna kalla stat. Idag har vi BLISSARD ute vilket innebar att det inte ar sakert att man kan ta sig till jobbet. Ruskigt vader ute, tror aldrig jag sett maken till sant vader. Mest troligt ar det for att vi bor sa nara Lake Michigan. Ska bli skont o fa komma bort i 6 dagar. Har aldrig varit till Vegas sa det ska bli kul. Maste ta bild pa Laurens fejja nar vi dyker upp och overraskar henne. Hon ar ingen aning om att vi ska dit och fira hennes fodelsedag!

Nu blir det sangen.

Natti natti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0