Ett besok till Djursjukhuset & ett skrackinjagande telefonsamtal...

Ryan och jag for och halsade pa var lilla prinsessa! Nar vi satt och vantade var jag jattenervos for vi visste ju inte hur hon skulle ma efter operationen eller om hon madde battre overhuvudtaget. Men OJ vilken skillnad pa nar vi slappte av henne och nar vi kom och halsade pa! Det var en glad, pigg och jatte busig valp som kom och motte oss. Nar vi lamnade av henne var hon sa dalig, kunde inte ga, kissade inne i vant rummet och madde jatte daligt. Nu sa gnallde hon och ville ut, sa vi fick ta ut henne for och kissa. Sa himla skont och en stor tung sten foll fran hjartat! Sen stannade vi kvar och myste lite med henne. Dom ville halla henne en natt till for att vara saker pa att hon madde bra och inte skulle bli dalig igen. Dom sa att om allt gick bra kunde vi ta hem henne idag och om dom inte ringde sa var det bra. "No news is good News".

 

Efterat for vi och firade pa mitt gamla jobb, en massa gamla bekanta var dar och vi hade jatte roligt.

 

Imorse ringde telefonen kl 8. Min forsta tanke: NEJ varfor ringer dom oss? Super super radd att hon blivit dalig igen. Sa jag svarar i telefefonen ochdet ar var doktor: Hi, I'm just calling with some updates about Kaya.  She did great last night and she is definitely acting like a 5 month old puppy!  When can you guys come pick her up?!

 

YAAAY!!  Happy happy happy!!!  Tittade ut genom fonstret och den forsta snon kom aven idag!  En helt PERFEKT dag!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Bra jobbat, Kaya!!!

2011-12-17 @ 16:28:20
Postat av: Miii

Vad skönt att allt gick bra! :) nu får ni mysa med henne igen.Pussokram!!

2011-12-17 @ 19:59:45
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0