Varsta bra grejjorna!!!

Ah vad mycket roligt som hander nu! Jajaja, jag kan inte avsloja annu (det ar inga barn pa G an - sa andas ut) Haha! Men jag vill inte skriva eller saga nat forrans om drygt en manad. Forlat, jag gor sakert er jatte nyfikna nu!Haha.

 

Hursomhelst, jag ar JATTEGLAD!!!!!!! Det har ar nagonting som jag och Ryan har pratat om i over 2 ar!

 

I helgen sa for jag och Ryan till State Fair. Alltid lika roligt! Det ar typ Boden Alive fast manga ganger storre! Vi at gott, och strosade runt och jag kopte en klanning. Mysigt.

 

Vad hander annars da med alla er? Nagon som har nat roligt att saga?

 

Annars ar allt som vanligt har. Susi kom foresten hem i onsdags.. men hon och Franz aker tillbaka till Tyskland om mindre an en manad. Sen ar det snart Labor Day, da aker vi till Winneconne i nagra dagar och njuter av stuga, fiske och baten!

 

Ja snart ar det host! Ganska mysigt anda, ar sa jakla varmt har.

 

Puss pa er, saknar er allihopa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0