TAVLING!

Jag behover hjalp av mina svenska kreativa vanner i Sverige. Satt er in i min situation och beratta hur ni hade gjort. Lankar till bilder pa natet eller om ni vill satta ut bilden pa er blogg uppskattas.

 

Har ar tavlingen som vi har pa jobbet (vi har 2 veckor pa oss) och jag behover inspiration... och jag vill naturligtvis vinna:

 

Vi ar ju runt 40 stycken pa vart jobb och ena dagen gick vara agare runt och presenterade en ny anstalld MEN, dom kunde dock inte namnet pa alla 40 anstallda. Nagra ar nyanstallda sa da fick dom inte bli presenterade vilket mina agare inte tyckte vara sa bra. Sa da kom nagra pa iden att vi ska gora namnskyltar och hanga vid vara kontor.  Vi far vara hur kreativa som vi vill sa lange det ser professionellt ut.  Och sen var det basta laget ett PRIS!  Och det priset vill jag ha + att jag har ett rykte pa jobbet om att vara duktig pa scrappa.. man maste ju i alla fall vara med pa toppen nar man har ett sadant rykte!

 

Aaah jag vill VINNA!  Vad/hur skulle ni ha gjort. Bakgrunds papper, inramat? Mii din grej var ratt cool typ att skriva ut mitt namn och sen satta bilder bakom pa mig eller kanske pa typ mina intressen; Ryan, katterna. Men satter jag det i olika ramar eller i en ram eller HJALP HJALP HJALP!

 

Uppskattar alla ideer och tips.. ni ar ju sjukt duktiga pa det har. Hjalp mig nu hehe!!!  Latsas som om det ar ni som var i tavlingen.. hjalp mig VINN!!!  Hehe.. ska sjalv borja spana nu i helgen!  Kika runt lite pa natet och sa.

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Miii

hihi vad kul! men oj vad svårt :) men om du skulle göra sånna som ja gjorde så blir de rätt många till ditt namn, men de går ju om man gör dem lite mindre.. ja gu va svårt :) har du nå fler idéer som du tänkt? du går googla scrapping kanske du får nåra fler idéer. hoppas du vinner!! pussokram

2011-08-21 @ 11:30:38
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0