OVERRASKNING!

Na nu kan jag tusan inte halla mig langre. Jag har redan berattat for halva jorden vad det ar for overraskning! Haha! Den 28 September ska jag och Ryan bli hundagare at en 8 veckor och 2 dagar gammal schafervalp. En langharig tik. Susi och Franz ska fara till Tyskland och ta med sig en liten valp till oss. En akta schaferhund blir det minsann!!! Vi har hittat en riktigt bra uppfodare i Tyskland som vi har pratat med och vi far i princip valja vilken valp vi vill. Mamma Chakira fodde 10 stycken valpar den 1 Augusti. En lite bebis klarade sig tyvarr inte men hon har nu 5 stycken tikar och 4 stycken pojkar som ar valdigt friska och krya. Har kommer lite bilder.

 

 

Mamma Chakira

 

Pappa Eddy


Och dessa 5 sma raringar ar vi i valet och kvalet av. Men vi har mest troligt riktigt in oss pa Extasy eller Espri (Bla eller roda valpen) Jag satter dom forst sa ni vet vilka det ar.


Det har ar Extasy


Esprit


Elektra


Enjoy


Emotion



Hihi! Den overraskningen varade inte speciellt lange!



Kommentarer
Postat av: Miii

hihi så söta dem är :) ja bra att ni väljer mellan dem två översta för dem ser ut att få mammas färger och det var riktigt fint :) sååå kul juh! förstår att det är svårt o hålla sig hihi. puss

2011-08-17 @ 09:34:06
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Så sjukt söta!! =)



Hihi.. det stod en leksak på bordet som lyste och vrålade när man öppnade munnen på den, så den var ju tvungen att vara med på bild också =)

2011-08-17 @ 10:02:49
URL: http://bymia.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh, vilka snuttisar!:) Ni kommer älska att ha hund:D

2011-08-18 @ 16:21:12
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Annika

2011-08-18 @ 23:07:32
Postat av: Annika

Men å vad kul! Att ha hund är verkligen så givande och kul. Mysigt! Kram Annika.

2011-08-18 @ 23:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0