Not as planned!

Min helg blev inte direkt som planerad. Det har ar forsta helgen pa maanga helger som jag inte hade nagot inplanerat, inga Lia Sophia Partyn, eller fester eller masten. Bara en harlig lang helg med mig sjalv och Ryan. Jag langtar som tok till att bara fa njuta och ta det lugnt. Pa fredag vaknade jag och hade ont i halsen. Fy tankte jag, jag har inte tid och vara sjuk. Det blev varre under dagen och nar jag kom hem efter jobbet gick jag och la mig i sangen direkt. Sen har jag varit sangliggandes anda tills idag. Sovit och druckit varmt te med honung i hopp om att bli battre. Kanner mig lite battre idag men man ar tung i kroppen. FY vad jag hatar att vara sjuk. Hoppas verkligen jag blir battre tills onsdag, da vi far pa var mini semester.

Sa det blev inte alls mycket gjort. Trist. Men sa har jag varit GO GO GO Marre senaste manaden sa min kropp kanske sa STOPP - nu maste du vila.

Nu blir det frukost och Castle with my hubby!!!!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Annika

Hallå tjejen! Vart har du tagit vägen? Saknar dina uppdateringar. Kram.

2011-05-02 @ 15:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0