Striptease!

Ja alltsa, vad ar det for land jag har flyttat till? Igar var vi bjudna till ett "Pure Romance Party". Det var lite av varje, dildosar och vibratorer och lubricants (vad heter det pa svenska..glidmedel kanske?) och annat skoj. Jag och Lauren for dit tillsammans och sen skulle hon sova over eftersom Ryan ar borta med jobbet. Efter Pure Romance Partit sa hade hon som anordnat allt hyrt in en strippa. Alltsa, okej tankte jag.. kul. Fick en gamla massa minnen pa min overaskningsmohippa med min alldeles egen privata strippa!!!! Men shit pommes - det har var inte alls i samma klass. Det var nastan sa jag ville ga och gomma mig i ett horn under en filt. Det kandes som om jag var med i en riktigt stor grupp orgie. Endel tjejer var valdigt "sexuellt" frustrerade av denna strippa (onskar jag tagit bilder) medan jag mest var generad over hela spektaklet. Den sa kallade "strippan" amade runt i sina tang-speedos och juckade pa verendaste brud pa stallet.  Pa en stol, pa golvet eller i soffa.. you pick! Det var inte speciellt barnvanligt om man sager sa. Det var en annorlunda upplevelse som jag nog inte kommer gora om. Men kul att ha testat... det var flera tjejjer som gick hem fore som inte vagade stanna. Ja.. bade jag, Lauren och Robin kom overens om att det inte riktigt var "our cup of tea".

Idag kommer Ryan hem. OJ VAD JAG HAR SAKNAT HONOM!!!!!!!!!!!!!!!! Har inte lyckats somna forran vid 1 tiden varje natt och och sa upp vid 6... jag ar aptrott och jag vill bara att han ska komma hem. 

Imorgon drar jag ivag till Chicago.. det ska bli skojsigt! Himla roligt faktiskt. 

En liten varning - om det skulle vara sa att ryktet kommer till Sverige att jag blivit kidnappad eller mordad da varnar jag er nu och sa far ni garna saga till Ryan hur det gick till ocksa. Jag sitter nu har med en kokskniv vid min sida. Jag for till jobbet 7 imorse och Lauren borjade inte jobba forrans vid 9 sa hon sov nar jag for. Jag sa at henne att ga ut bakdorren och bara stanga efter sig. Har ingen nyckel eller sa. Hursomhelst nar jag kom hem efter jobbet sa ar bakdorren pa vid gavel.. laskigt!  Vi har som en ytterdorr och sa en dorr som ar precis innan for den och den som var inne var oppen. Sa nu ar jag supernojjig att det ar nagon som ar och gommer sig i huset. Ryan kommer hem vid 6 sa jag har ungefar 1 timme pa mig innan jag ar "safe".  Kanhanda att Lauren inte stangde dorren helt efter sig och den for upp men det kanns lite laskigt sa nu vet ni vad som hant om jag skulle vara sparlost borta imorgon! OK! For jag tycker jag hor underliga ljud i huset.

eeeeeh!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0