ROAD KILL?

Inte en battre dag idag... fastan jag har sa mycket att se fram emot sa kanner jag mig.... VARDELOS! Har ni nagonsin kant er sa?  Det varsta med denna kansla att det ar jag som ar boven till brottet. Det ar ingen som har sagt till mig att jag ar vardelos eller gjort nagot sa att jag kanner mig pa detta satt. NEJ, jag tycker att jag ar vardelos.

Idag pa jobbet gjorde jag en liten tabbe, jag sa nagot och nar det kom ut ur min mun insag jag hur illa det lat. Det jag sa var inte riktigt vad jag menade. Jag sa nagot i stil med: I don't feel like I am working in a team, men det jag menade var att nar jag sitter i min egen lilla cubicle sa blir det ju inte riktigt nagon team kansla, for vi pratar inte med varandra och man sitter ju dar och fokuserar pa sin jobb uppgift. Jag har aldrig forr jobbat i en kontors miljo och nar jag jobbade som sevitris eller till och med pa ICA- vi hade grym team kansla eller hur? Det var nagra som blev stotta over min kommentar och menade pa att vi alla hjalper varandra och jobbar mot samma mal.  Men det var en tjej som tillslut sa i motet: Marielle, you don't even know what you mean to this company.  You make me smile every single day, even when I am having a terrible day I happen to run into you, miss smiley over there, and you just make me smile.  You are such a valuable person to this company but you just don't seem to know how much. Det varmde men jag kanner mig bara deppig.

Jag saknar mina svenska vanner och Sverige lite grann. Ar less pa att prata engelska nu.. och kunna svara pa mitt eget sprak ibland.

Jag hade mote med Lia Sophia ganget igar, dom ar ett helt fantastiskt gang och jag kanner att jag lar mig sa himla mycket om mig sjalv. Dom ar helt underbara. Imorgon ska jag fara pa middag hemma hos Tracy i Whitefish Bay... det ska bli jattekul. Har inte sett dom pa over ett ar! Ska passa pa att ge dom julklapparna fran forra aret!

Kram fran mig


Kommentarer
Postat av: Miiii

ja men där ser du gumman! du gör alla glada runtikring med ditt leende! det saknar jag, DIG och ditt glada leende :) förstår att det kan vara kämpigt ändå för dig men ta tillvara sånna fina komplimanger! :) pusspuss

2010-09-22 @ 09:18:41
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tove

Åh vännen du måste komma ihåg att du är världens bästa och det finns så många som bryr sig om dig! Jag förstår precis vad du menar med att ibland känns världen bara skit och man vill bara gå och gömma sig.Och det är okey att känna så ibland! Försök att minnas allt det positiva som finns runt dig och alla människor som tycker om dig!



Tänker på dig!

2010-09-22 @ 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0