ROAD BUMP!

Har egentligen jattemycket att saga men jag kanner mig lite i oform. Jag har hamnat i en liten svacka tror jag. Ingenting som hant egentligen men kanner mig inte riktigt i topp. Mycket som hander och mycket nya saker, nya intryck som gjort att jag kanner mig lite osaker. Som om jag ar och simmar pa okant vatten och det tycker jag inte om. Aven om det ar bra for mig att vaga mig pa nat nytt sa ar det alltid laskigt till en borjan! Men det kommer nog ga bra. Fa kampa vidare och ta det som det kommer!

Kanner mig mentalt slut. Vet att det sakert har att gora med hosten ocksa, morker gor mig nedstamd. Andra tycker det ar mysigt med hosten men jag blir deppig.. jag foljer med i arstiderna, somrar gor mig glad och host och vinter gor mig deppig. Varen ger mig energi!

Uppdaterar mer nar jag har kommit upp ur min svacka!
Godis och dipp hjalpte oerhort!  Love you babe!  Mer an ord kan beskriva!

Puss


Kommentarer
Postat av: Miiii

vad bra att de kommit fram :) vassego! duu, vi måste surra snart, så vi kan surra om våra bekymmer, jag börjar bli lite less också på vissa grejer! vi får ringas till helgen?? :) love you!!! puss. saknar dig så himla mycke!

2010-09-21 @ 07:10:41
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0