Little Miss Sunshine!

Jag har ett nytt smeknamn.  Mina jobbarkompisar kallar mig for Little Miss Sunshine.  Ar det inte konstigt hur man kan utat sett "verka" pa ett satt medans man inuti kanner att man ska spricka. Forra veckan var en riktigt dalig vecka men denna har borjat mycket battre. Hade en bra dag pa jobbet som gick jattefort.  Mitt Lia Sophia Party i lordags gick jattebra och jag hade riktigt roligt.  Jag fick 3 nya bokningar i kalendern.  Och sa gick vi ut och at pa kvallen med Ryans chef och hans fru. Dom tog oss pa ett flottigt "steakhouse".  Kvallen slutade med MYCKET MYCKET rodvin! Trevligt, och chefens fru ville ha ett Lia Sophia Party!

Tack snalla for era fina ord, forra inlagget, Tove och Marie. Det varmde verkligen. Aven om vi inte pratar med varann super ofta sa kanns det bra att veta att ni finns dar och haller koll pa mig!

I helgen ska jag och Ryan ivag pa en liten minitripp, bara vi tva. Vi behover komma bort och fa umgas lite med varann, quality time heter det val. Det ska bli mysigt, Lauren ska ta hand om vara katter!

Igar var en HEMSK dag. Jag vacktes upp runt 6 av Deannas katt som stod i sangen och spydde. GREAT.. dagen foljde med mera hemskheter men men.. sanna dagar stoter man pa ibland.

Nu blir det middag och 24!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0