Back in town...

inte lika roligt. Men mysigt att komma hem till vara busiga katter. Jobbade extra bade igar och idag sa att jag kan fara hem tidigare fran jobbet imorgon. Uncle Norm fran Florida har gatt bort sa vi ska pa begravning. Pa lordag ar det full rulle igen, picknick med jobbet och sen ar vi bjudna pa BBQ hemma hos Deanna. Pa sondag ar mitt forsta Lia Sophia party! Ar supernervos, laddad, taggad, forvantansfull och spand! Ska bli jatteroligt. Ser verkligen fram emot det. Ska forsoka ta en massa kort. Vet dock inte hur jag ska forbereda mig med tanke pa att jag har sa mycket for oss.

Vi har aven bestamt oss for att anordna HALLOWEEN FEST i ar. Vi hade ju ett forra aret och vi fick sa manga komplimanger och folk som ville att vi skulle halla en i ar igen sa da bestamde vi oss for att gora det. What people want, Klagmann do!

 
Funderade pa om jag skulle va en skunk i ar.. hehehe! Kanske klar ut mig till en skunk pa jobbet!

Fattar inte att det redan ar host! brrr, men samtidigt mysigt. Och snart ar det vinter och jul och sen 2011. Weird!





Kommentarer
Postat av: Miiii

vad roligt och ha halloween fest :) det är ju alltid så stort i Usa så kan tänka mig de är skoj när man kan klä ut sig till nästan vad som helst också! hihi söt du är som skunk! :) puss! miss you

2010-09-10 @ 22:01:20
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Han blir 2 veckor idag =) Kan inte fatta hur det gick till! Dagarna går så sjukt fort =)

2010-09-14 @ 09:43:52
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0