Oktober

Sommaren ar officiellt over. Jag kommer knappt ihag vad jag gjorde det har aret. Storsta delen bestod av jobbet... och det blev en del resandes for var del. Det var Florida i Mars, Thailand i April och San Diego i Juli.  Inte illa det. Oktober har hittills varit riktigt harligt. Soligt och skont ute. Slar September med hastlangder. Nu blir det jobb hela Oktober. I November far vi ledigt en dag nar det ar Thanksgiving. Sen har jag minsann sett till att ta ledigt i jul, har tagit ledigt 24 December - 3 Januari. 10 hela dagar ledigt.

Vilket lyx, undra vad jag ska hitta pa da?! Kanske blir en tripp till Ikea, en julklapp till mig! Far se om jag kan overtala Mr Klagmann till att ta mig. Det skulle jag verkligen alska. Kan forsoka gora fardigt i sovrummet. Har precis malat i badrummet, jag valde en farg som heter Hopsack. Brunt ar fint. Och varmt och mysigt, sa lange det inte ser ut som "sk**t.. haha, risken finns att man valjer en farg som ser ut som bajs... da ar det mindre fint. Det finns i alla fall EN MASSA olika nyanser av brunt! Den forsta fargen jag valde var en jattesnygg farg, men just i badrummet kandes den lite kall. Sa nu testar jag Hopsack och hoppas pa det basta.. den har lite guldigt i sig, lite hasselnotsbrun.

Ryan for till Michigan i mandags men kommer hem ikvall. Lauren kom over i mandags kvall och vi sag pa film. Och sa gjorde jag middag har jag for mig, men jag kan inte komma ihag vad det var vi at. Skumt. Igar kom Lauren, Robin, JJ och Deanna over och da at jag och Lauren i alla fall Sushi. Robin & Deanna at McDonalds, men jag kan gladja er med att MARRE har slutat ata pa McDonalds. Har inte atit dar pa en manad tror jag. Det blev alldeles for mycket donken och frestelsen blev for stor varje vecka sa jag bestamde mig for att totalt saga upp donken. Daremot har jag ett nytt favvostalle: Chipolte's.. mexikansk mat.. MMM BURRITOS!

I helgen blir en skont och avslappnande helg. Sen ar det full rulle veckorna framover. Har typ 3 Lia Sophia Partyn bokade, och en Million Dollar Event med Lia Sophia.  Sen ar det brollop den 22 Oktober som jag ser fram emot jattemcket. Min van Becka i Green Bay ska gifta sig sa jag har tagit ledigt fredagen. Susi & Franz kommer hem den 15e. Och den 27 ska jag och Lauren och se So You Think You Can Dance!!!! Och den 30 Oktober sa ar det KLAGMANN HALLOWEEN PARTY!  Ska bli jatteroligt, vi fick sa mycket bra feedback att vi bestamde oss for att gora Halloween till en arlig Klagmann Tradition! Har dock inte bestamt mig for vad jag ska kla ut mig till i ar. Nagra forslag?

Langtar till jul, alskar julen har i USA! Sa mysigt och dom spelar bara julmusik pa radion.. dom borde borja snart.. brukar borja 1,5 manad innan jul!

Haha.. urk undra just vad Ryan ska fa i julklapp i ar.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0