Halloween pa jobbet!

Idag hade jag varldens roligaste Halloween pa jobbet!  Vi hade bade en Halloween tavling och Chili cook out tavling. Haha det var inte det allra lattaste att fokusera pa jobbet nar man hade sa mycket annat roligt som pagick. Jag fick i alla fall pris for sotaste kostym! JIPPI! Och sa var jag bland de 3 basta (av 9) i Chilin men fick i alla fall pris for basta Chili presentation! Sa jag fick totalt 2 priser. Inte illa det! I LIKE WINNING!

Imorgon ar det Klagmann Halloween fest. Sa nu blir att forbereda.. himla skont att det inte ar forrans vid 7 imorgon sa har man hela langa dagen pa sig att forbereda!
Ska bli ruskigt kul!

Ha en bra helg allihopa!
Puss!


Mina 2 chefer: Adrian & Christine

Batman, 2 Batgirls, Senorita & Pimp

Antonio aka PIMP

Superheroes aka Nick & Karla

Rosa aka SENORITA

All the winners: Rosa (wackiest outfit) Kim (Most Creative Chili) Cindy (most spicy Chili) Pat (Best tasting Chili) Jennifer (Scariest Outfit) Me (Cutest outfit + Best presentation Chili) Antonio (Most Creative Outfit)

My Manager Tammy & Me

The cutest Skunk the world has ever known






Kommentarer
Postat av: Miii

haha vad söt du var gumman :) och härligt att du vann! klart du var sötaste skunken i världen :) hihi! Hoppas ni får jättekul nu på Halloween festen ikväll så kanske vi kan höras imorron kväll! pussokram.

2010-10-30 @ 09:32:38
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0