Svensk jul!

Ok, aven om jag trivs utmarkt bra har i USA sa ar det en del saker som gor mig mer sentimental an andra. Julen till exempel, i min asikt sa finns det ingen battre jul an SVENSK JUL - med julbord och julmusik och Lucia. Ameriansk jul ar ingenting jamfort med Kalle Anka!

Lyckligtvis har jag en underbar man och svarforaldrar som gor allt for att gora mig lycklig sa nu ska vi fara till Chicago over en helg den 11 December och ga pa julbord och bo pa hotell, fara till Andersonville och ga pa Ikea.
Jag har precis bokat bord pa en restaurang som heter Tre Kronor!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag älskar också julen med alla tillbehör och traditioner. Det finns ingen härligare tid på året. Kram.

2010-11-27 @ 09:25:15
Postat av: Miii

ååh va kul gumman! förstår att du saknar svensk jul, det är verkligen supermysigt kring jul och allt julpynt glögg kalle anka m.m. :) PUSS

2010-11-28 @ 19:43:42
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0