More responsiblity!

Sooo, jag har tydligen fatt mer ansvar pa mitt jobb. Spannande. Fran att ha inget ansvar till att ha overvaldigande ansvar. Det ar till och med en tjej, min van Katie, som har fatt "sparken" fran vart team och nu vill dom att jag ska ta over hennes ansvarsomrade plus 3 helt nya ansvarsomraden. Katie har jobbat pa foretaget i 5 ar och nu har dom tydligen "omorganiserat henne" till ett nytt department. Katie kallade det for det narmaste till att fa sparken. Sa jag kommer att ha FULLT upp, och ingen ordentlig traning far man heller. Det ar liksom: har, nu ska du ta over det har. Tack och hej! Har du fragor kom se mig. Sen ar man lamnad at sitt eget ode! Vi far se hur det kommer ga!

Och fore slutet pa aret har vi vara utvarderingar ocksa...

Idag var jag till tandlakaren ocksa. Helt bast assa, direkt nar jag kom dit sprang dom o hamtade en varm filt som jag fick ha pa mig medan dom renade mina tander. Och jag fick en guldstjarna eftersom jag inte hade ett enda hal. Sa nu ar jag hemma o firar med en Martini! :)

Nasta lordag sa ska jag pa overraskningsfest da min fina van Jess fyller 24 ar! Jag haller pa och fixar iordning ett scrapbooking album at henne me!!

Och i helgen ar det Lia Sophia for hela slanten, fredag kvall, lordag och sondag dag! Och sen fredagen efter det! 

Sen ar det thanksgiving. Langtar som tusan till den 24 December, da har jag ju tagit ledigt i 10 dagar!!!!!!!!!!!  

Och sen ar det 2011.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!

A-K och Johan ska komma och hälsa på i Hova i helgen...så vi planerar att ringa dig någon gång på lördag!!! Nu är vi fler som ska komma ihåg det, så nu kan jag inte glömma :o)

2010-11-10 @ 07:44:42
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Miii

vad kul att du får mer ansvar och större jobb på jobbet, men lite läskigt att dem bara lämnar en där, för de dyker säkert upp massa saker man undrar, man då får du fråga :) kul och göra nått mer och nytt iaf! härligt gumman! Och vad skönt att du slapp ha nå hål i tänderna! wiiii.. Pussokram!

2010-11-10 @ 09:39:37
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Klart du ska komma och hälsa på här nästa sommar :-) Det skulle vara jättekul! Kram Annika.

2010-11-10 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0