Excellence Award!

Idag hade vi arligt mote med Fi-Med. Det blir mitt andra nu sen jag borjade jobba pa Fi-Med. Det forsta var November, 2009. Och da fick hela avdelningen dar jag jobbar (Lab Division) en utmarkelse (Excellence Award) for utmarkt arbete. I ar var det bara 10 stycken pa Fi-Med som fick en utmarkelse. 2 stycken utmarkelser gick till mina chefer Kim och Tammy. Sedan var det 4 personer i Lab Division som fick varsin utmarkelse, 1 person i Payment Posting, 2 stycken i LockBox och ytterligare 1 som jag inte riktigt vet vart hon jobbar. Men av dryga 50 anstallda var det i alla fall 10 stycken som fick utmarkelse.

"....this award goes to someone who fills her smile and positive attitude in the hallways.  A year ago when she started she had no experience and did not know anything about Medical Billing....."

Hihi, jag var en av dom som fick ett Excellence Award: "...We hereby express our sincerest apprecition to: Marielle Klagmann for outstanding performance and exceptional committment.  Awarded on November, 16 2010.  Nu har jag tva stycken award.  Kanns himla kul att man far bekraftelse pa att man faktiskt gor ett bra jobb. 

Kanns som om 2011 kommer bli ett jattebra ar. Har massa spannande saker pa G.

Dessvarre kommer Sverige resan bli uppskjuten ett ar, sorry guys! Jag far vanta tills nasta ar. Till 2012, ar det inte 10 ars reunion da med Bjorknasskolan foresten??! 2002 - 2012?

Eftersom det inte blir nagon Sverige resa har jag och Ryan bokat oss en plan B resa: 5 natter och 6 dagar till Las Vegas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





WHOOP WHOOP- Jag och Ryan har bokat in en resa till Las Vegas den 3- 8 Februari.  Lauren fyller namligen 21 ar och ska dit men hon vet inte om att vi kommer. Hon tror att vi ska aka till Sverige istallet. Och sen firar ju jag och Ryan 4 ars brollops anniversary sa vi tankte fira nere i Vegas!!!

Som brollopspresent ska jag och Ryan ga och ata pa Bobby Flays restaurang Mesa Grill:





Sa tyvarr blir Sverige alltsa inte forrans 2012!

Puss puss

 

Kommentarer
Postat av: Miii

ååh vad du e duktig gumman, som får ett till award! :) grymt bra jobbat, där ser du! kul och få bekräftelse som sagt på de man gör!



Jaa vi får längta desto längre efter dig tills du kommer, men då jäklar måste du kommer fleeeeera veckor :) hihi! Jag tror ni kommer få det underbar i Las Vegas o mysit och fira eran dag också! :) kul att hon inte vet nått heller Lauren! puss puss.

2010-11-17 @ 11:37:29
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0