Dejt!

Ikvall har jag bjudit over Ryan pa dejt. Har snoffsat till mig och lagat goo mat. Det blev kyckling brost med vildchampinjon sas och hasselbackspotatis. Klockan ar kvart over 9 men ingen Ryan. Hoppas han inte blir super sen, for da kommer all mat bli kall. Typiskt att han maste vara sen nar vi har dejt. Det ar ju supersent o ata middag halv 10 pa kvallen.

Efter jobbet idag skulle jag en svang pa Mayfair, alltsa jag far inte dit speciellt ofta och nu vet jag varfor. Shit jag kom darifran med 3 trojor, en par byxor, ett par laga skor och makeup! Whoops! Men hyfast billigt.. Alla kladerna for bara 50 dollar.. inte illa, Wet Seal! :) YES! Skor for typ 250 och Clinique Makeup for 150! Grymmes har inte handlat pa ett tag...

Naj nu far fasiken mannen ta o pallra sig hem... nu ska jag ringa o fa satta eld i bakutet!

Kommentarer
Postat av: Miii

Hoppas ni hade en mysig kväll :) vi ska idag äta ute i luleå och se bio, idag är det våran dag 6:e :) 3 år och 10 månader har vi varit tillsammans, hihi om 2 månader blire 4 år! :) tiden går fort och då kommer vi kanske ha våran plutt här också! wii. kram gumman.

2010-11-06 @ 11:15:52
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0