Award!

AWARD

Jag har fått en award av Miii.


 

Jag ska skriva 7 sanningar om mig själv

 

♥ Jag lyckas aldrig ta mig ur sangen fore 07.00- Mitt jobb borjar 07.30.

♥ Jag blir paranoid och inbillar mig saker nar jag maste sova ensam. 

♥ Jag ar en hopplos romantiker och har last over 300 Harlequin bocker.


♥ Jag alskar Berg o Dalbanor- men nar jag val sitter dar upp pa toppen angrar jag mig alltid och vill ner.
 

♥ Jag hatar mig sjalv efter jag proppat i mig chips eller McDonalds.


♥ Jag kan vara riktigt bossig med mina vanner och dessutom envis som bara den.

♥ Jag har svart att erkanna att jag har fel eller har gjort ett misstag.


Jag skickar vidare awarden till dessa 7 tjejer! 


Annika
Anna D
Lina J
Lisa E
Angelika
Camilla
AKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0