Surprise!

WOW, Ryan overraskade mig med en super romantiskt, underbar, fantastisk tidig fodelsedagspresent. Han lurade ivag mig till Susi och nar jag kom tillbaka hem igen sa hittade jag detta:





AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH min underbara alskling! Jag har inte blivit sahar overraskad pa jattelange. I love it! Det ar bra att han vantar mellan gangerna, for da blir man riktigt overraskad! Han ar allt bra min man! Blev jatteglad! Nasta torsdag sa ska ju jag och brudarna och se Sex & the City filmen pa min fodelsedag och pa fredagen sa blir det utgang med kompisarna! Se imorgon har Ryan overraskat mig med biljetter till Nickelback och middag! Jattespontant och jatte jatte jatte roligt. Jag ar SA glad!!! Alskar spontana overraskningar, aven om han har planerat detta jattelange sa gjorde han det bra. Jag misstankte minsann ingenting. 




(Vart nya inkop)

Allt detta kom med detta underbara kort:

Every day
there are moments
when the sight of you
still takes my breath away.,
and the beautiful woman 
you are still amazes me.
I realize alll over again
how lucky I am
to be right here with you.
Today is a chance
to celebrate you-
the wonderful woman who fills
each of my very days
with love
 


I'm in love!

Happy Birthday to me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0