Not as planned!

Min helg blev inte riktigt som planerat. Fredag morgon drog jag ivag till jobbet, superladdad infor fredagkvallen. Romantisk utekvall med middag och Nickelback konsert.. hur kan man inte vara taggad! Konserten lat grym ocksa; oppningsbanden var 3 stycken: Breaking Benjamin, Sick Puppies och Shinedown. Jag hade laddat mp3:n med Nickelbacks nyaste album: Dark Horse.  Grymt bra cd, den basta cd:n med dom tycker jag! Gick omkring och skrot till alla pa jobbet om min planerade kvall! Lyckligast var jag.

Runt halv 12 far jag ett sms fran Ryan. Han har fatt magsjuka och farit hem fran jobbet. Aaaaah! Mest tyckte jag synd om honom och hoppades innerligt att han skulle krya pa sig infor kvallen. Men icket, jag kom fran jobbet strax efter 4 och han lag och huttrade under tacket och sprang till toan flera ganger per timme. Han madde inte bra. Konserten skulle borja 6.16pm. Det slutade med att jag aldrig for pa konserten, jag forsokte ringa runt och fa nan kompis att folja med men antingen var dom redan upptagna, jobbade eller svarade inte. Jag ar fortfarande jattebesviken for det skulle ha varit en grymmes konsert, men sjalvklart tycker jag mest synd om Ryan. Det var ju hans fodelsedagspresent till mig... Jag spenderade kvallen med att forsoka fa fardigt Beckas scrapbook och fick sov pa soffan. Forsokte halla mig undan fran magsjukebakterierna. 

Dagen efter sa hoppades jag att Ryan skulle vara nog frisk sa han kunde folja med mig till Green Bay. Det tar cirka 2,5 timme att kora dit och jag hatar att kora sjalv nar det ar sa langt. Men han madde fortfarande inte 100 och stannade hemma. Jag bestamde mig for att dra ivag sjalv. Ar glad att jag for, aven om jag onskade att Ryan varit med. Det var roligt att traffa Becka igen, senast jag sag henne var pa mitt brollop. Vi for ut och at middag och sen for vi och barhoppade. Hon blev jatteglad over presenten sa det var helt klart vart det.

Pa sondag for jag hem och kom hem vid 1 tiden. Det var sjukt varmt ute. Runt 35 grader.. jag och Ryan blev lite busiga och hade vattenkrig ute. Sen klippte han graset och jag tog ut katterna en stund. Sen blev det sangen for mig. Var helt utmattad efter den "kaotiska" helgen som inte riktigt blev som planerad. Trist, men.. sant som hander!

Annars sa ar det do varmt har, kanns som Thailand all over again. Runt 30 grader varje dag!

Hade en bra dag pa jobbet och hoppas det kommer fortsatta sa! Ar super laddad infor denna helg... Sex & The City pa torsdag med Deanna & Maria. Sen ar det min fodelsedagsfest och utgang. Lordag vilodag och sondag brollop och sen ar vi lediga pa mandag eftersom det ar Memorial Day.

Idag efter jobbet fick jag varsta stadarrycket och stadade upp i vardagsrummet. Ser sa frasch och snyggt ut. Imorgon ska jag ta tag i koket! Gardinerna jag fick av pappa och Rose ar sa snygga. Langtar tills jag ska gora om i sovrummet. Vet exakt hur det ska se ut ! Eller atminstone hur jag vill att det ska se ut!

Idag fick jag paket av sota Miiiiiiiiiii!!!!! Tack gumsan!!!!  Jag skulle vanta till min fodelsedag men sen sa Ryan att om det ar nat godis dar sa kande det maste in i kylen. Vad da sa jag? Naj det ska oppnas pa min fodelsdag! Tillslut overtalade han mig att oppna det, och han hade ratt.. haha all choklad hade smalt och var helt mjukt :) Sa vi satte in det i kylen, sa forhoppningsvis blir det gott nar det kallnat igen. Och Ryan sa nar han sag dipperna: aha, va bra, Marie skickade present till mig med. Hehe, han alskar OLWs dipper. Hoppas det inte gjorde nat att jag oppnade det tidigt.. vart JATTEGLAD over parfymen, luktar sjukt gott. Tack gumman.. inte trakig present alls. Jag ska ha pa mig den pa min fodelsedags fest. Jatteroligt med nya lukter.. Ryan tyckte jag luktade som en tjej! Haha! TACK GUMMAN! LOVE U!

PUSS!







Kommentarer
Postat av: Miii

hihi oj då, all choklad hade smält, ja de var de ja tänkte kunde hända haha, men hoppas den blir god sen :) det tror ja då! polkan e jättegod :) Men var de olws dipper ja hade köpt, har för mig att de var estrella? eller? :) hihi! va bra att han också vart glad över dem, vet ju att ni gillar dipper :) ja, jag hade jättedålig fantasi vad jag skulle ge dig gumman, så de fick bli den där, men ja tyckte den passa dig! :) hihi puss och kram!

2010-05-25 @ 17:43:53
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0