HEMMA!

Da var man hemma igen. Har varit hemma i 2 dagar och dom 2 dagarna har gatt jattefort. Kanns som om dagarna i Thailand gick langsamt och var laaaaanga, 2 dagar kandes som en hel evighet! Langtar redan tillbaka till paradiset och harligheten av att vara ledig. Men jag sager da det: for att det ska raknas som "semester" sa maste man atminstone kunna ta minst 2 veckor i strack. Annars raknas det da minsann inte! Dumma USA som har skitdaliga jobb med daliga benefits. Nasta ar pa mitt jobb far man inte "lana" ledighet sa man maste vanta tills man sparat ihop sina lediga dagar. Vilket innebar att for att jag ska fa ut 2 veckor i strack maste jag vanta till typ Oktober eller nat.. naj dar kommer jag inte vara kvar nasta ar. Jag maste hitta ett jobb dar man far langre ledighet an sa!

Jobbade idag och ar redan less! Haha! 

Men det ar himla harligt att komma hem till liv och rorelse maste jag saga! Tiki och Ludwig ar varldens kelsjukaste sma sotnosar. Dock har dom gjort rackartyg medans vi varit borta... husse ar ARG men men.. dom ar ju bara sma kissekatter. 

Nu har jag hamnat i triangeldrama ocksa. Det ar sa typiskt mig; jag ar for SNALL!!!!!  Marie du behover komma hit och sla lite vett i mig! HAHA! Deanna och hennes pojkvan Kyle har gjort slut och nu har Kyle beslutat sig for att "lasta av sig" kanslor och what not pa mig! Deanna har jag knappt hort av! Pommes, nu vill han vara buddy buddy med mig och jag ar for snall for att saga: back off!!!  Help!

Nu ska jag mysa lite med mina sma rackarungar! 

Kommentarer
Postat av: Miiii

Jaa jag tycker också du ska kunna ha längre semester än så juh! men nu är det ju så och du har ju haft en underbar resa med din darling, så glad för eran skulle, att ni fått massa mys tid tillsammans :) Vilka jobba äre som har så man får längre semester då? Haha, ska ja komma och banka vett i dig, hihi.. jasså så han lastar över allt på dig, men varför? står ni varandra nära? tänkte vill han bara få ur sina känslor eller vill han få tillbaka henne på nå sätt? jobbigt! du får väl lyssna med ett öra annars om du tycker det är jobbigt! kraaaam sötnos :)

2010-05-07 @ 09:14:50
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0