Onsdag!

Har gar dagarna undan med snabb fart.. nastan sa att jag inte hinner med!  Pa fredag drar vi ivag till Florida. Jag har jobbat 7-4.30 varje dag for att fa ihop en 40 timmars vecka och bara kan fara fran jobbet runt 12 pa fredag. Det ska bli sa otroligt skont att fa komma bort fran Milwaukee och andas lite.

Annars har vi superharligt vader har. Forra helgen smalte all sno bort och nu har vi haft runt 15 grader varje dag och sol... idag gick jag omkring utan jacka och myste i solen. Riktigt harligt, maker att jag ar sa mycket gladare i solskenet!  Imorgon ska det tydligen bli runt 17 grader :) Mmmmmm!!

Kollade vadret i Florida:
Fredag: 23 grader och stralande sol
Lordag: 25 grader och delvis molnigt
Sondag: 25 grader och regn och storm
Mandag: 20 grader och delvis molnigt
Tisdag: 22 och soligt

JIPPI!

Jag lovar att ta med mig kameran och fota MASSOR.

I mandags kom Lauren forbi och vi at Fondue. Sa JAKLA gott! Jag hade tenderloin, raw shrimp, champinjoner, ost, kyckling!!  Hon hade med sig vin och cheesekace brownies!  Riktigt mysigt och bara umgas!

Vi har andra fram klockan ocksa sa nu ar det sa harligt nar det ar ljust ute till typ halv 7... inte illa det!

Alskar sommaren!

Ikvall sa oppnade jag och Ryan en flarra vin och myser. Jag haller pa att baka till jobbet.. vi ska ha en "potluck", typ alla tar med sig nanting och sa blir det typ ett smorgasbord.. Jag ska ta med mig svensk efterratt och tyska kottbullar! Ska bli jattegott och mysigt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt med värme! Här har det äntligen blivit några plusgrader och snön smälter sakta sakta. Asfalten på vägarna har börjat komma fram, men gräset får vi nog vänta en stund till på... Kramar!

2010-03-18 @ 15:16:35
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Miiii

vad skönt med varmt väder i florida :) åååh vill också ha det! det snöar nu, lagomt kul haha.. jag vill ha VÅR! typ NU. ni kommer ha supermysigt! PUSS älskade vän.

2010-03-18 @ 19:31:59
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0