POOPED!

Idag jobbade jag fran 7-8.. inte sa farligt.. 12,5 timme men pa mitt jobb far jag bara 45 min rast pa hela dan. Sa da blir det ganska lange. At lunch med Katie vid 1 och nu ar klockan 9 pa kvallen och jag ska forsoka fa i mig nan middag... trottast an trottast. Men igar jobbade jag 10.5 timme + idag + 23 timmar. Sa da behover jag ju bara jobba typ 9 timmar imorgon! Jag har andra mitt jobbschema nu ocksa fran 7 pa morgonen till halv 4. Ska bli helt underbart skont nar sommaren kommer att vara fardigjobbad vid halv 4 och kunna njuta lite av varmen, istallet for att komma hem 5.

Dessvarre missade jag en rolig handelse pa grund av jobbet idag. Franz hade anmalt sig sjalv till en "Chili cock-off" har i Butler. Det var 18 stycken som var med och tavlade om vem som hade den basta chilin! Chili ar som en slags soppa med kottfars och pasta typ... paminner om kottfars fast en soppa. Hursomhest, tavlingen var fran 5-7 och jag jobbade ju till 8 sa jag hann aldrig dit. Men Franz VANN! Han hade den basta chilin av alla 18 stycken. Han vann en massa priser... ratt frant! Igar kvall satt vi och smakade av soppan och vi tyckte han skulle ha den lite kryddig.. tydligen gjorde det susen!!!

Nu blir det Chuck och sen sangen igen.. jobba klockan 7 till 5.

Sen HEEEEEEEEEEELG!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Miii

oj vad mycket du jobbar nu! måste du ta igen dig efter du var i florida eller? hoppas de går bra o jobba idag :) Vad roligt att Franz vann hela tävlingen, nice :) ja nu är det helg, så skönt att man e ledig :) PUSS o KRAM.

2010-03-26 @ 08:43:06
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Anna

Work, work, work...fast ni verkade ha det härligt i Florida! Gratta Franz så mycket från oss i Hova!

2010-03-26 @ 11:07:51
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0