FLORIDA!

Vi kom hem igar fran Orlando, Florida. Det var helt underbart att fa komma bort fran vardagen i nagra dagar och det var vart varendaste sekund! Vi hade jattemysigt.


Flygplansfejja!

Hotellet!

Nar Ryan var pa jobbet lag jag vid poolen!



Var hyrbil - en san bil vill jag ha!







Shopping

Universal Studios









Nu ska jag forsoka jobba 32 timmar pa 3 dar!! Waaah! Nasta fredag fyller Ryan 32 och sen far vi till Thailand om 1 manad!

Puss pa er! Fler bilder har jag lagt ut pa facebook om ni vill kika!


Kommentarer
Postat av: Miii

ååh va mysigt ni verkar haft det:) vad roooligt!! kul med bilder gumman :) hur var Universal studios då? säkert superfränt! :) det var det iaf det jag kommer ihåg då vi var där!! Puss puss

2010-03-25 @ 08:29:19
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Roligt att se alla bilder. Ni verkar ha haft det toppen! Kram.

2010-03-25 @ 13:14:43
Postat av: Mia

Ååhhh va härligt ni verkar ha haft det =) Himla mysigt! Pok

2010-03-25 @ 17:13:41
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0