Country!

Det gick bra och jobba idag. Jobbade bara 9 timmar och vi bestallde Mcdonken till lunch. Gillar verkligen alla pa jobbet- fast det var en tant som klagade pa att hon hor mig sjunga ibland och att det ar distraherande.. men jag gillar inte henne sa mycket. Sa jag kanske ska sjunga hogre!

Ikvall hade vi planerat att ga ut och ata mexikanskt pa ett stalle som heter Arriba med Susi och Franz. Susi var dock lite trott, hon har ocksa jobbat mycket den har veckan sa om hon ar alltfor trott sa far vi ga ut imorgon kvall istallet. Det ar en restaurang har i narheten sa forhoppningsvis blir det ikvall, for jag har inte lust att laga mat ikvall.

Jag ar inte sadar over fortjust i Country musik... men jag ALSKAR den har laten:

http://www.youtube.com/watch?v=eB7T3lJ3dZ4&feature=related

Det gick visst inte att kopiera videon... man maste be om lov! Men ni kan klicka pa lanken!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0